Post by lossmulfibehcy on Mar 13, 2022 18:11:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Grow Empire: Rome ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Grow Empire: Rome IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mer penger ▞▞▞
▞▞▞ Grow Empire: Rome 2022 version ▞▞▞
Veldig vakkert strategispill, bra for å gi tid.
Bra spill eg liker det godt
Varier rett frem, men bra for å drepe tiden. 4/5 stjerner Rediger Dette spillet var bra for å drepe tid, men de har vanskeligheter med lv-hopp som gjør det ikke verdt å spille. Jeg prøvde minispillet deres, og det andre minispillet er umulig å slå uten ekstremt lykke til. Forsvaret av koloniene dine er ikke dårlig for lv 1 og 2, men når du går til lv 3 er det ekstremt vanskelig selv etter å ha elsket troppene dine betydelig. Ikke anstreng deg for å nå langt i dette spillet, for du vil ikke være i stand til å virkelig gå videre etter et visst punkt uten å bruke penger i spillet.
Bra spill veldig adictin nesten ingen annonser moro du nå jeg bare elsker det når folk slåss og dør i et videospill selvfølgelig, og dette er spillet for det kan du kaste bort timer på dette, så hvis du er boted bare spill dette
Jeg kan se dette spillet bli gammelt veldig raskt.
Bla bla
Gud
Okn
ok, men litt regid
elsker dette spille
Dette er et godt spill å spille for tiden, men hvorfor kan vi ikke vinne noen andre kolonier selv om vi har nådd maks hærens nivå? Derfor kjeder det meg..
The Catapult: Castle Clash with Stickman Pirates Akcijske igre vna
Morsomt og lett å lære
Det er et morsomt spill, jeg spiller det på fritiden, men ting blir dyrt senere i spillet
Det er bra fordi man oppgraderer menesker sloss
helt greit
Ikke verdt tiden din. Repeterende AF Ingen følelse av prestasjon
Oppdatert anmeldelse: Jeg likte den enkle slipingen, men etter hvert som jeg kom videre i spillet innså jeg at jeg måtte investere mye penger eller bruke en levetid på å slipe alle diamantene som trengs for å fullføre spillet. Spillet lar deg spille lenge før det blir et problem å bruke penger. Gammel anmeldelse: Enkel og lett å lære. Reklamer gjøres på en måte som ikke tar deg ut av spillopplevelsen.
kjempe bra spill
Elsker det, vær så snill, legg til flere gratis karakterer og gjør det lettere å bruke penger
Ok, det er flott, men vanskelig å oppgradere
Det er greit, jeg skulle ønske det var mer som drager
Kul ny hær jeg kjemper mot fiende Jeg oppgraderer slottet og jeg oppgraderer også hæren og beseirer en sjefsfiende
Flott spill knapt noen annonser grunnen til at jeg gir det 3 stjerner er på grunn av den vanskelige kartutvidelsen
Reklame reklame reklame
dette er en blanding av Clash Of Clans og Grow Castle, og på en eller annen måte suger det helt.
Det er greit
Grow Empire: Rome Strategiya ubiq
Flott spill, men må holde på det en stund for å utvikle seg
Grow Empire: Rome Strategi xufw
Hei. Jeg kan ikke kreve edelstenene for oppdraget og fremgangen. Spillet er uspillbart nå. Jeg har brukt penger og gjort kjøp i spillet. Jeg vil ikke miste alt, men kan ikke gå videre. Vennligst gi råd.
IKKE LAST NED DETTE SPILLET! Jeg la over $30 i dette spillet, jeg likte virkelig å spille dette spillet. Den oppdateres og all spillfremgangen min ble slettet. Kundeservice svarer ikke. Du kan si jeg er veldig misfornøyd. Jeg ville forlatt null stjerner hvis det var et alternativ.
Mm
Grow Empire: Rome Стратегически pww
Morsomt spill å spille på nedetiden.
Ganske fint jeg skulle ønske det var mer å utvide etter at du er ferdig med alt det er å notere seg til
Artig spill når man har lite og gjøre på
avlyttet og rotete når du spiller som bueskytter på thw bridgw kan du skyte fiender i hodet der de ikke har rustning og ikke insta kil. noen hendelser og oppdrag er laget slik at du i utgangspunktet må bruke penger eller vente i over 1 uke for å komme videre. et avlyttet rot med en latterlig vanskelig skalering på oppdrag og nivåer. ødelagt rot laget for å ta kontantene dine.
Det er et godt laget spill, enkelt og morsomt
Superspill elsker det
For dyrt 😔$$$
Helt ok. Menn må "Grinde"
Tidsfordriv
Spillet er flott, men du må legge til muligheten for å lage landsbyer