Post by lossmulfibehcy on Mar 13, 2022 18:05:26 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Camping Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Camping Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa lisää tokeneja ▞▞▞
▞▞▞ Camping Tycoon 2022 version ▞▞▞
Se on hauskaa ja helppo pelata
Olisi hyvä peli, jos 95 % ajasta ei kuluisi mainosten katseluun, jotta voit edetä, saada matkamuistoja avuksi pelin etenemiseen jne. Väsyttää ja tylsää johtuen naurettavan määrän lisäyksiä.
Päivitys.. En ole enää niin onnellinen päivityksen tekemisen jälkeen. Olen työskennellyt kovasti pelini parissa. Heräsin tänä aamuna klikkaa rintaa avataksesi sen peli jumiutui joten minun piti napsauttaa pois pelistä ja nyt se käynnistyi uudelleen ja koko pelini on mennyt olen menettänyt kaiken, tämä on niin pettymys, korjaa tämä häiriö, minun piti aloittaa alusta erittäin pettymys..... Hieno peli tähän mennessä tyytyväinen siihen
Hieno peli, mutta seikkailujen selaaminen kaikessa, mitä tarvitset selaamiseen, on lähes mahdotonta, koska se ei reagoi kosketukseen.
Älä todellakaan jätä arvosteluja peleistä, mutta hei, tämä on hyvä.
Camping Tycoon Παιχνίδια προσομοίωσης wkrl
Reppuja ei voi avata. Avasin juuri reppuominaisuuden, mutta se ei anna minun avata reppua tai poistua näytöstä
Liikaa opetusohjelmassa
Monet ihmiset ovat jo kirjoittaneet arvostelun reppunäytöstä, jotta voit napsauttaa sitä. En pääse peliin klikkaamatta reppua. Miksei tätä ongelmaa ole vielä korjattu!
MapGenie: Skyrim Map Entertainment hpfr
Näytti siltä, että se voisi olla hauska tyhjäkäyntipeli, mutta siinä on sama ongelma kuin muissa, joissa peli ei rekisteröi minua napauttamalla jotain. Haluaa minun napsauttavan reppuja saadakseni tietoa niistä edistyäkseni, mutta ei rekisteröi minua napauttamaan niitä, joten en pysty pelaamaan. Häpeä. Poistetaan.
Camping Tycoon Simulasi ivw
Tämä peli oli ok, mutta siinä oli paljon mainoksia. Juuri päivitetty, ja nyt on entistä enemmän mainoksia. Peli poistetaan nyt.
Minulla oli hauskaa, mutta kun sain suoritettua ensimmäiset tehtävät ja avasin luksuslaukut - se käskee minua napsauttamaan toista, kun minulla ei ole jalokiviä enkä voi. Joten olen jumissa, koska minulla ei ole mitään, se ei anna minun painaa eikä minulla ole 200 helmiä ison pussin hankkimiseen.
Rakastan tycoon-pelejä, koska siellä on niin paljon mainoksia. Hinta ei ole paha poistaa ne, jos aiot pelata pitkään.
Tabletillani Peli sulkeutuu jatkuvasti ja latautuu ikuisesti. Kun olen ollut pelissä vähintään 5 minuuttia, se sulkee minut ulos. Itse asiassa nautin pelaamisesta, kun se toimi, mutta nyt en edes pääse siihen. Sain sovelluksen iphoneeni ja se saa puhelimeni lämpenemään erittäin nopeasti, kun mikään muu sovellus ei anna sitä.
Hauskaa, mutta kaikki lisäykset pilaavat sen
Valitettavasti en pääse opetusohjelmaan läpi. Kun olen saanut ensimmäiset tavoitteet valmiiksi, se kehottaa sinua napsauttamaan uutta ominaisuutta, joka on avattu. Sitten se osoittaa näytön osaa, joka ei ole painike, ja muusta pelistä tulee pelikelvoton.
Camping Tycoon Penyelakuan jjt
En voi kirjautua sisään Facebookiin varmuuskopioidaksesi tallenteitani, enkä pidä siitä, että toisella leirintäalueella minulla ei ole rahaa käytettäväksi, jos minun pitäisi siirtyä ensimmäisestä, pelaan silti peliä, mutta korjaa tämä
Kuten muut ovat todenneet, se aloitti minut alusta ja kaikki ostokseni ovat menneet. Yritin palauttaa ostot ja pelitiedot, mutta se sanoo, että niitä ei ollut. Mikä sääli. Odotan yhteydenottoa sovelluksen company.of:lta ennen kuin jatkan sitä.
Nautin tästä pelistä. Kunnes pääsin siihen tänään ja se aloitti minut alusta. Ensimmäinen leiri sai 4 tähden ja toinen 1 tähden. Erittäin pettynyt siihen.
Hyvä peli, jos ei pakotettuja mainoksia joka minuutti...jopa lentokonetilassa
Ei ole tylsää, pidän siitä!!
Itse asiassa pidän tästä pelistä. Mutta sillä on tapoja moniin häiriöihin. Ja se jäätyy satunnaisesti. Ja olen juuri päivittänyt sen, enkä nyt pääse käsiksi Relic Islandiin, koska "verkkoni on poissa". Itse asiassa en ole. Ja minun pitäisi pystyä pelaamaan offline-tilassa. Ei siis todellakaan niin kuin mainostetaan. En aio pelata sitä ennen seuraavaa päivitystä, ja jos näitä ongelmia ei korjata, tämä peli poistetaan, eikä sitä todennäköisesti koskaan ajatella uudelleen.
Mahtava peli
Ostin kultaisen arkun timantilla, mutta sitten se jumissa enkä voinut napauttaa näyttöä pitkään aikaan, joten minun on käynnistettävä se uudelleen ja timanttini on poissa, enkä saa kultaarkkua
Kaikki on kunnossa, grafiikka on hyvä, mutta joka kerta kun pelasin sitä, peli jähmettyi ja olin myös 3 tähden, eikä se näyttänyt toista ja kolmatta starttia täyttääkseen sen keltaisena. Mutta toistaiseksi todella hauskaa, mutta toivottavasti korjaat sen.
Vau tämä peli on super, mutta plzz lisää iso kylpyhuone ja peli on ok
Teemat ovat liian kalliita
Se oli todella hyvä peli, kunnes viikon pelaamisen jälkeen se pyyhki pois kaiken edistymiseni!!
Camping Tycoon จำลองสถานการณ์ cwgq
tämä oli hyvä tycoon peli.teema on hauska ja tykkään katsella pienten leiriläisten menoa päiväänsä. kartta kasvaa ja sitten avaat uusia karttoja (toistaiseksi vain yhden). voit katsoa mainoksia ansaitaksesi rahaa nopeasti ja muuten saat harvoin mainoksia, mikä on hienoa. Peli voi kuitenkin olla erittäin viivästynyt, joskus offline-voitto ei toimi, ja mikä tärkeintä, avasin juuri pelin ja kaikki edistymiseni on poissa... ilman syytä.
Se on hauskaa, poistunutta ja hullua.
Tämä on kaikkien aikojen huonoin peli. Se käynnistää pelin uudelleen noin 4 päivän välein!! Se on hukkaa
En ole koskaan pelannut peliä, jossa on niin paljon lisäyksiä. Peli on hauskaa, mutta vietät enemmän aikaa lisäusten katseluun.
Rakastan peliä.. mutta jotenkin pelin avaaminen sen jälkeen, kun poistuin siitä muutama tunti sitten, kaikki on poissa. Ostin tämän offline-paketin, sekin on poissa. Ei tiedä mitä tapahtuu. Nyt se on palannut alkuun, enkä tiedä, saanko ostamani tavarat tai saanko hyvityksen.
Nautin siitä, kun aloitin pelaamisen, mutta nyt olen avannut uuden kartan, eikä ensimmäisestä kartasta ole jäänyt mitään, enkä saa sitä täydelle tähdelle. Se on epätäydellinen. Toinen kartta on erilainen ja sitä on vaikea päivittää. Antaisin sille 5 käynnistystä, mutta en vain kestä vikoja ja ongelmia 😕
Olin niin lähellä viittä tähteä ja yhtäkkiä pelini nollattiin. niin paljon aikaa ja rahaa hukkaan
Aina kun saan kultaa tai hopeaa, peli jäätyy ja menetän ne. Se on tapahtunut useita kertoja. Korjaa tämä. Sen lisäksi nautin pelaamisesta.
Liian paljon mainoksia, jotka tekevät pelistä nautintottoman.
Pakotetut mainokset ovat epäkunnossa. Peli poistettiin heti.
Liian monta pakotettua mainontaa ja niitä, joita on katsottava saadakseen rahaa asioiden päivittämiseen. Ne ilmestyvät kummallisina aikoina. Paljon päivitettävää eikä tarpeeksi rahaa. On oltava lineaarisempi ja vähemmän painotettu tiettyihin asioihin
En ole voinut saada vieraita risteilylle jäännössaarella.. joten ei asuntoautoja tai matkailuautoja. Myös delfiinejä tökkii vedessä laiturilla... Todella turhauttavaa
On niin laadukas peli täällä komppamassa
Toivon, että voisin pelata tätä tietokoneella tai tabletilla.