Post by lossmulfibehcy on Mar 13, 2022 18:02:30 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Solar Smash ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Solar Smash IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrænset ressource hack ▞▞▞
▞▞▞ Solar Smash 2022 version ▞▞▞
gos
Dette spil er forfærdeligt. Det er foruroligende. Jeg fik min søn til at afinstallere det. Han afinstallerede det med det samme, da han indså, hvor sådan en ødelægger spillet er... I denne pandemi-tid har folk brug for håb. At spille skal være sjovt. Hvad er sjovt ved at brænde planeten ned og selve jorden. Du må hellere slette dette spil!
Det er virkelig mærkeligt, selve den grundlæggende idé med dette spil passer ikke, som om jeg havde det så dårligt med at ødelægge de palbets 😅 jeg mener hvorfor
Fedt spil elsker det spillede det i timevis, der skulle være som nye hemmelige planeter, der ikke er synlige, før du låser dem op, og du skal gøre specifik skade på hemmelige planeter som at skære dem op eller forlænge dem på en eller anden måde, og der burde være et nyt våben, supernovaen, der starter som en meget lille hvid stjerne, derefter bliver til en kæmpe rød stjerne, så bliver til en supernova og så enten bliver til et sort hul eller en neutronstjerne, ligesom i det virkelige liv
Sandsynligvis det eneste spil, jeg ikke har et problem med dets annoncer! Så visuelt tilfredsstillende.
Omg det er så sjovt
Hver gang jeg starter spillet sidder det fast, og så skal jeg genstarte det igen, det sker igen og igen
Jeg vil give den fem stjerner, men den har ALT for mange annoncer.
Det er cool. Dette er det originale solar smash, så det er def meget mere poleret og sjovt. Spil ikke de andre solar smash rip offs
Meget flot spil, god kontrol, 3D-effekt er fremragende. Tilføj venligst flere store planeter, som kan håndtere mere ildkraft.
Rigtig godt spil, men jeg synes, de burde tilføje en tornado-genstand til spillet for at gøre det sandsynligvis bedre
Annonceniveauet er latterligt. Én annonce HVER GANG, jeg nulstiller. Det er meningsløst og dumt. STOP venligst med annoncerne. 2 stjerner rabat for rent tilføjelse. Bortset fra det er spillet ikke dårligt. Det er også de nøjagtige samme omstændigheder for city smash.
Dette spil er så sjovt, og jeg elsker, men jeg synes, det ville være fedt, hvis vi kan gå på jorden og langsomt ødelægge jorden indeni eller på jorden. Lidt ligesom en rumvæseninvasion
Dette spil fejler for meget og for mange annoncer, det er lidt sjovt, men det er også meget irriterende. Ret dit spil, hvis du vil tjene nogle penge, lad det bare stoppe med at fejle, det er alt, du behøver ikke engang at rette annoncerne, lad det være til en næste gang.
Nyder faktisk spillet en del. Efter at have spillet begge teorier, vil jeg gerne tilbyde to mulige tilføjelser. RingWorld og DysonSphere ville være ret fantastiske!! Tak for det du har gjort indtil videre!!
Dette spil er okay. Det er sjovt på kort tid, mens du spiller, men der er det ikke en enorm mængde at tilbyde. Alt i alt er dette spil okay. Hav en god dag!
Solar Smash Simulátory fnl
Dette er et sjovt spil, hvor du kan ødelægge planeter og have en masse sjov, så du bør få det til dine børn.
Lidt sjovt. Ingen reel genspilbarhed. Kæmpe batteridræning. Fik mig mæt efter omkring 40 min og næsten 30% batteridræning og afinstalleret
Solar Smash Simülasyon dfz
Dette spil har aldrig indlæst dette spil er skrald, jeg hader det, jeg venter
Mange hemmeligheder
Dette spil er meget underholdende, men jeg har for nylig fjernet min yndlingsfunktion, og jeg ved, at andre også vil have det tilbage, jeg taler selvfølgelig om at åbne menuen, mens du bruger ordre 66-shuttlen, så du kan bruge laserne mere præcist og fra forskellige vinkler, du kunne aldrig opnå uden det.
Dette spil virkede interessant for mig, så jeg besluttede mig for at prøve det, men når jeg forsøgte at ødelægge en planet eller prøve at starte spillet, var det så laggy, til det punkt, hvor mit spil lige styrtede ned. Jeg havde ingen sjov oplevelse med at spille dette spil, fordi den eneste oplevelse, jeg havde, var bare, at jeg genstartede spillet igen og igen. Men jeg kan stadig godt lide planeternes grafik.
Ville ønske de havde flere muligheder, dog lidt sjovt når jeg keder mig.
Gud vi
Jamen det siger solar smash og det er det. Der er ikke meget af en mening med spillet, bortset fra at prøve at opnå disse præstationer. Der er ingen kampagne eller fjender. Der er ingen historie. Når du først har prøvet alle våbnene, sker der ikke meget andet. Måske vil en opdatering give mere dybde til denne overfladiske tekniske demo
Sjovt i et minut, men meningsløst.
Den er god, men der skal foretages nogle ændringer i den. For eksempel er zoom-ind- og zoom-ud-kapaciteten holdt meget lav.
det er mega fedt helt klart download det
Lidt langsomt, men ellers er det sjovt og godt
Shopkins Run! 街機 disw
Spillet er godt, de annoncer, der ikke kunne springes over, gjorde det uspilleligt for mig, så jeg slettede spillet efter 5 minutter
Jeg kan godt lide dette spil, men tilføj en star destroyer for et bedre spil plsss tilføj nogle star destroyer plss jeg vil bedømme 5star, hvis du gør det
For mig er det super laggy, når jeg gør én ting 2 ud af ti foreslår det, medmindre der ikke er nogen forsinkelse
Dette spil har en meget god ting, som jeg bedst kan lide dette spil har ingen fejl og ingen andre ting alle ting er låst op osum grafik ingen valuta du kan lide dette spil mest dette spil er meget glat
når jeg klikker på "installer" viser det bare "afventer..."
Temmelig godt, selvom det kunne have flere niveauer
Der er ikke nok ting, der er cusstmisu et eksempel på ting, der er sumthing du bør tillade os at cusstmisu er seild mærkeligt og sis
Det er så underholdende...tilføj også venligst flere kontrollerbare monstre...eller gør skibene og en helt kontrollerbar...........den kontrollerbare galaktiske drage er så tilfredsstillende
Kunne være mere realistisk, med bølger og sådan. Og jeg lagde mærke til det samme billede for skade, ellers ret godt sammensat i betragtning af alt, hvad der går med at lave et spil
Godt spil. Ikke nok tilføjelser. Kedeligt meget hurtigt
Hent Solar Smash APK 1.6 Android gratis - APK4K
Har du brug for flere planeter nye på tag dig tid til at sove på den genoplad og tag fat i grebet ok mange tak oprigtigt en ven??
Den første skærm tog mig flere forsøg. Jeg downloadede spillet, men læste aldrig nogen instruktioner. Forhåbentlig bliver denne næste skærm lettere.
Det er et rigtig sjovt spil, jeg ville bare ønske, at de opdaterede det mere og tilføjede flere udfordringer
Solar Smash Simulacije efc
Noice👌
Jeg har spillet dette spil i et stykke tid nu, og det har aldrig svigtet mig, det har en masse realistiske måder at ødelægge planeter på, og det har mange måder at gøre det på. spillet har god grafik, og hvis din telefon ikke kan håndtere grafisk kvalitet kan du skrue ned for det, så du stadig kan nyde spillet, hvor som helst du er.
Dette spil er... FANTASTISK! den måde, jeg kommer til at ødelægge jorden på, er bogstaveligt talt den sjoveste ting nogensinde, og jeg kommer endda til at ødelægge ANDRE PLANETER. Jeg anbefaler dette EN SOLID 10000000000000000000/10 FOR DETTE FANTASTISKE SPIL FANTASTISK GRAFIK BARE REN PERFEKTION!!!!!
👍👌 Gå
Solar Smash is a planet destruction simulator, it allows the player to use a variety of different weapons to destroy the planet.
Godt spil, men jeg bliver sparket ud nogle gange
Annoncer stinker. GØR DET GRATIS!